Klantenservice (Veelgestelde vragen)

Retouren

Het kan voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over het geleverde product. Artikelen die verkeerd of defect zijn geleverd worden kosteloos omgeruild. Verder moeten het (de) retourartikel(en) in goede (robuuste) verpakking binnen 14 dagen worden teruggezonden en onbeschadigd zijn.

Maatwerkartikelen zijn niet retourneerbaar. Mocht je het hier om wat voor reden niet mee eens zijn, dien je binnen 14 dagen na aankoop (factuurdatum) contact met ons op te nemen via e-mail (maureen@leukbinnenkomen.nl) of telefonisch (06-11134065). Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

In het geval dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling, vragen we je binnen 14 dagen na aankoop (factuurdatum) contact met ons op te nemen via maureen@leukbinnenkomen.nl of telefonisch (06-11134065), zodat wij weten dat de retourzending naar ons onderweg is. De bestelling dient binnen 14 dagen na aankoop (factuurdatum)  retour gezonden te worden naar:

Leuk Binnen Komen!
Merelstraat 11
1742 JK  Schagen

Ja dat kan. Neem contact op via maureen@leukbinnenkomen.nl of 06-11134065. Dan bespreken we de opties en maken we dit voor je in orde. De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.

Ja, de kosten voor de retourzending – evenals het risico tijdens de retourzending – zijn voor jouw eigen rekening.

Betalen & Verzenden (Payment & Shipping)

Op basis van onze ervaringen kiezen wij de meest praktische en kostefficiëntie verzendwijze. De kosten variëren per grootte van het product. Voor meer informatie, neem gerust even contact op. 

De webshop betaaldienst maakt gebruik van de betrouwbare betaaldiensten van Mollie. Hiermee kunnen we binnen onze webshop de volgende betaalmethoden aanbieden aan onze bezoekers: IDEAL (Nederland), Creditcard (Binnen- en buiten Europa), Bancontact/Mister Cash (Belgie), Sofort Banking (Europa), Overboekingen (Europa), SEPA-Incasso (Europa), Belfius Direct Net (Belgie), Paypal (Wereldwijd), en PaysafeCard (Wereldwijd). Staat de gewenste betaalwijze er niet tussen? Neem dan even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Voor internationale verzending gelden andere voorwaarden door verpakkingseisen en douane regelgeving. Voor meer informatie over maatwerk wensen en beschikbaarheid, neem dan gerust contact met ons op.

Regarding international shipping, there are other terms regarding humidity, packaging restrictions, insurance and custom declarations. For more information regarding custom made bags, availability and shipping, please contact us.

Zodra je meldt dat je de bestelling retour wilt zenden, zullen we je vragen naar je IBAN. Heb je een buitenlands bankrekeningnummer? Dan vragen we naast de IBAN ook naar de BIC-code van de bank. Zodra we de retourzending hebben ontvangen ontvang je het aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) binnen 14 dagen teruggestort.

Heb je nog andere vragen? Neem dan contact met ons op!